17/18 Juliol tornen les competicions Federatives

Bon dia, tornen les competicions Federatives,

Aquesta competició l’organitzem conjuntament amb el Club de golf principat.

Dimarts dia 7 de juliol de 2020 s’obren les inscripcions per al I OPEN D’ESTIU 2020.

El preu per als socis del CGP i per les llicències de la FGA és de 30,00.-€ i el preu per a socis d’Aravell és de 14,00.€

Telèfon inscripcions +973.360 066

Hi haurà premis per als guanyadors i qui ho desitgi podrà fer una donació pel fons de la Covid19.

L’entrega de premis la realitzarem virtualment al live de l’Instagram d’Aravell.

Us esperem a tots per gaudir del golf novament en el seu format més competitiu.

Comunicat Oficial

Bona tarda,

La Federació de Golf d’Andorra després de parlar amb el president de la Federació Catalana de Golf,
senyor Ramon Nogué, ha decidit:

Suspendre totes les competicions federatives, en principi, fins el dia 31 de març del 2020.

Aquesta decisió es una mesura preventiva en relació als esdeveniments actuals.

Esperem ben aviat reprendre el calendari de les nostres competicions.

Atentament,

FGA
c/ St. Antoni, 5 Entresol D
AD700 Escaldes-Engordany

Tel. + 376 861 100
fga@fga.ad

Calendari FGA 2020

COMPETICIONS  FGA 2020

El 2020 el circuit nacional Credit Andorrà de golf es disputaran diverses proves en els camps que ens envolten i decidirà quins són el millor jugadors de golf d’Andorra de totes les categories amateurs.
-Com a novetat es realitzaran els campionats nacionals de golf absoluts  de blanques individuals i per parelles.

Calendari Circuit 2020:
14.03.2020 Trofeu de la Constitució, organitza FGA, CGP i Aravell, es disputara Aravell.     Cancel·lat
23.05.2020 Open Andorra de golf Organitza FGA, es disputarà Aravell.     Ajornat i pendent de nova data
13.06.2020 Campionat social CGP Real club de golf de Cerdanya les dues voltes es seran puntuables per al circuit per separat.
14.06.2020 Campionat social CGP aquest dia es celebrara Aravell golf. Les dues voltes seran puntuables per al circuit per separat.
Setembre 2020 Copa d’Andorra Golf de Soldeu
11.10.2020 Prova Final Aravell golf     Cancel·lat
Altres competicions que organitza la FGA:

Competició Internacional Open Junior 2020 18 de Juliol Aravell (campionat d’Andorra Junior)     Cancel·lat

Campionats Nacionals de golf absoluts  de blanques. Individuals i per parelles. Aravell golf (Pendent data)     Cancel·lat

Gran resultat de Minerva Tor a la final del Circuit Miguel Angel Jimenez

“Final Nacional Circuito Miguel Angel Jimenez”

La victòria del torneig en el passat mes de juny, al club de golf de Raimat classificava a Minerva Tor per poder prendre part a la final del prestigiós Circuit Miguel Angel Jimenez, aquest circuit és considerat com un dels millors en categories juvenils en l’àmbit peninsular. Aquest darrer cap de setmana, al camp de golf La Finca Resort d’Alacant un total de 76 participants van poder prendre part en la categoria d’11 a 16 anys. Totes aquestes jugadores es van classificar com guanyadores a la seva regió.

El primer dia el fred va sorprendre els jugadors que veien difícil complir les seves expectatives, Minerva Tor va jugar a bon ritme però els erros finals la van fer endarrerir i amb 77 cops hcp se situava en 6a posició de la general femenina, a 4 cops de la líder Lidia Villanuevas de Lunime Golf club.
El segon dia el fort vent va afectar el joc i la concentració dels jugadors, Minerva va cometre algun error a la primera volta que li troncava les aspectives, però el compromís i l’actitud van anar millorant la targeta amb una segona volta final d’alt nivell, el que amb 74 cops finals aconseguia la Posiciófinal.

Minerva Tor  ja fa dos anys que forma part de l’equip de Tecnificació de la Federació de golf d’Andorra i pertany a una família d’esportistes /golfistes del país.

Moltes felicitats a la Minerva i família per al resultat obtingut!!!