Any: 2026

La II edició Nations Cup pujarà el nivell competitiu amb Itàlia, Portugal, Bulgària i Andorra

Aquest dimarts a la seu de Creand s’ha portat a terme la presentació de la II edició de la Nations Cup que tornarà a disputar-se en el marc d’Aravell Open d’Andorra by Creand i que tindrà com a protagonistes: Itàlia, Portugal, Bulgària i Andorra.

La competició tornarà a fer-se paral·lelament a la competició de l’Alps Tour, continuarà sent organitzada per la FGA que té com a objectiu que els jugadors andorrans juguin per equips, davant altres nacions més potents i així saber i posar en context el seu nivell.

Els representants de la FGA seran Eduard Tor i Èric Galimany.

Més d’una cinquantena de jugadors participen en el IV Campionat Nacional de Golf Escolar d’Andorra

El passat cap de setmana el camp de Golf d’Ordino va acollir, la IV edició del Campionat Nacional de Golf Escolar d’Andorra. Un total de 52 escolars, representant a la majoria de centres escolars del país van participar en el campionat i certifiquen el bon treball de promoció que s’està portant a terme per la FGA.

Amb el suport de R&A, la Federació de Golf d’Andorra ha portat a terme, diferents de sessions d’iniciació al golf, a la majoria de centres educatius del país, entre els alumnes de primària. Amb el tècnic Yusecct Monzón desplaçat als centres educatius, l’objectiu ha estat i seguirà essent acostar el golf, a la societat andorrana.

En el Golf d’Ordino van participar un total de 52 escolar que es varen dividir en dues competicions. La lliga handicap que van jugar un total de 4 forats i un circuit d’habilitats de 6 proves. Els guanyadors van ser:

1r.- Aleix Mundó – Escola Andorrana d’Escaldes-Engordany.
2n.- Livia Weiderrich – Escola Francesa d’Ordino.
3r.- Francis Ort – Escola Francesa d’Ordino.

A la lliga d’iniciació que van jugar 2 forats i el circuit d’habilitats de 6 proves. Els guanyadors han estat:

1er David Martín – Sant Ermengol.
2do Xim Ozonas – Escola Francesa d’Ordino.
3er Mateo Amilburu – Àgora.

El jugador del grup de tecnificats de la FGA Biel Puigdemasa guanya l’Open d’Andorra 2026

El jugador del grup de tecnificats de la FGA, Biel Puigdemasa va aconseguir el passat cap de setmana, el triomf en l’Open d’Andorra 2026, primera prova puntuable del Circuit Nacional 2026, disputat a l’UGOLD ARAVELL Andorra.

El jugador de 16 anys va ser el millor dels 69 inscrits, en una jornada on va fer un total de 41 punts. Per darrera d’ell va quedar l’actual campió del Rànquing Nacional 2025, Imanol Arrillaga que en va fer 36 i Raymund Mur va quedar tercer amb 34 punts.

Un total de 69 participants es varen donar cita al camp de l’Alt Urgell, en el que va ser la primera jornada del Circuit nacional 2026 que organitza la FGA.

A banda de Biel Puigdemasa, en scratch, Pol Terés va guanyar en categoria HCP Inferior; Jaume Jou ho va fer en HCP Superior; Jordi Puigdemasa ho va fer en sènior; Olga Herrera ho fa fer en femenina i David Varas en categoria júnior.

CREAND renova el patrocini amb l’FGA per a una temporada més

El president de la FGA, Gabriel Guerrero acompanyat pel vicepresident Toni Pintat i el membre de la junta directiva, Antoni Rodríguez s’han reunit amb el SRS. Toni Pintat Mas i Xavier Cornella Castel, president del Consell d’administració i conseller del.legat de Creand, respectivament, on s’ha renovat el patrocini, una temporada més.

Gabriel Guerrero ha lliurat una placa, als màxims responsables de l’entitat bancària, com a agraïment i reconeixement al suport rebut, en benefici del golf andorrà

La Federació de Golf d’Andorra renova l’acord amb l’UGolf Aravell Andorra per benefici del golf andorrà

La Federació de Golf d’Andorra ha renovat l’acord de col·laboració que tenia amb l’UGolf Aravell Andorra i mantindrà totes les avantatges que tenia temporades anteriors. Els federats de la FGA que disputin les proves del Circuit Nacional tindran avantatges en el preu, de la mateixa manera que tots els integrants del grup de tecnificació seguiran amb les mateixes avantatges que disposaven.

La signatura de renovació del conveni s’ha portat a terme a les instal·lació del camp de golf amb la presència de Joan Monzó, director de l’UGolf Aravell Andorra, Antoni Rodríguez, president de l’UGolf Aravell Andorra i Gabriel Guerrero, president de la FGA.

La durada del conveni serà d’un any, tot i que la intenció de les dues parts és de renovar- lo temporada a temporada pel benefici del golf andorrà.

Scroll to top