Els nostres juniors competeixen a Malta

Destacada participació dels jugadors de la Federació de Golf d’Andorra al Malta Júnior Golf Open celebrat en el Royal Malta Golf Club del 14 al 17 d’Abril passat amb la presència de jugadors de 16 països.Eduard Tor Clement, Eudald Teule Calduch i Eric Galimany Fort han estat els escollits per participar en aquesta prova del world rànquing amateur, la competició s’ha desenvolupat amb unes condicions complicades, vent molt fort per al que ha dificultat el joc. La experiencia per als jugadors cos tècnic i Federació és molt positiva i enriquidora, ja que aquest 2019 la federació organitzarà una competició junior internacional per primera vegada en el complex d’Aravell Country Club el pròxim mes de Juliol.

Resultats dels nostres jugadors

Classificació final: